skočit na obsah | skočit k hlavní navigaci

Aplikační systémy

UNIFY disponuje úplným portfoliem hlasových aplikací, které OpenScape Voice doplňují, včetně integrovaného systému hlasové pošty OpenScape Xpressions a řešení pro kontaktní centra OpenScape Contact Center. Přístup otevřeného virtuálního kontaktního centra (OVCC) tyto možnosti posiluje centrální podporou „virtuálních“ kontaktních center napříč více lokalitami i na druhé straně zeměkoule, je-li to potřeba. To boří zdi tradičního lokálního kontaktního centra a umožňuje globálně využít předtím pouze lokalizované znalosti. OVCC lze nasadit také na stávající lokální kontaktní centra, ať už jsou vybavena hlasovými platformami Siemens Enterprise Communications nebo produkty významných konkurentů.

Sjednocená komunikace (UC) se dostala do popředí nedávno jako klíčová sada možností příští generace obklopující osobní produktivitu. UNIFY je se svým portfoliem OpenScape, které bylo jedno z prvních na trhu a které je ve své současné podobě jedním z nejrobustnějších, stále napřed. Zatímco někteří poskytovatelé nabízí možnosti UC striktně v rámci svých vlastních prostředí řízení hovorů, pro hodnotu společnosti UNIFY v této oblasti je ústřední podpora prostředí různých výrobců, otevřených standardů a integrací na bázi SOA.

UNIFY se navíc spojil s firmami Microsoft a IBM k integraci s jejich platformami UC založenými na desktopových aplikacích, a tak nabízí zákazníkům maximální flexibilitu a výběr. Firmy Siemens a IBM své partnerství posunuly ještě dál, když v srpnu 2007 oznámily dohodu o licencování technologie OpenScape na IBM, a umožnily tak aplikacím Lotus Sametime integraci s řadou konkurenčních telefonních platforem podporujících její otevřenou architekturu.