skočit na obsah | skočit k hlavní navigaci

OpenScape Office

OpenScape Office MX, OpenScape Office LX a OpenScape Office HX je řešení sjednocené komunikace a spolupráce pro malé a střední podniky s jednou nebo několika pobočkami OpenScape Office nabízí podnikům integrované hlasové a konferenční služby, Web Collaboration, hlasové a faxové schránky, službu upozornění, mobilitu, multimediální kontaktní centrum a funkce dostupnosti. Připojit lze v samostatných systémech až 500 účastníků a v zasíťovaných systémech až 1000 účastníků.


 

OpenScape Office V3 je řešení UCC vše v jednom v proveden MX (Medium Edition), LX (Large edition) a HX (HiPath edition). V3 zavádí nové označení UCC (Unified Communications & Collaboration). Hlavními hesly V3 jsou integrace s GoogleChat (ona kolaborace v UCC), UC v síti (ona kolaborace v UCC), virtualizace LX na VmWare, myPortal na mobilních telefonech a OpenStage,....

Ačkoliv je v síti možné dosáhnout velikosti až 1000 uživatelů, předpokládané nasazení je do 350 uživatelů. Větší konfigurace jsou určeny pro OpenScape UC Server Xpress, která je také určena pro nepřímý prodej.

OpenScape Office MX

OpenScape Office MX je řešení sjednocené komunikace „vše v jednom” v 19" skříni s předinstalovaným software, který lze používat jako samostatný systém nebo jako bránu pro OpenScape Office LX. Přístup k Internetu zajišťuje širokopásmové spojení, které lze realizovat prostřednictvím DSL přípojky nebo koaxiální kabelové přípojky. To umožňuje rychlý přenos dat a také IP telefonii. Používají se metody NAT, DynDNS, DHCP.

Vlastnosti
  • 10 – 150 IP uživatelů, vč. možnosti integrovaného modulu s převodníky na analog. např. pro faxy, apod. 
  • modulární výstavba
  • v každém boxu až 3 volitelné karty (S0, S2M, a/b)
  • rozhraní na základním modulu – 4 Gigabit LAN porty, WAN, DMZ, 2 x USB port
  • sjednocená komunikace (Unified communication system)
  • prezence (integrace např. do MS Outlook kalendáře, individuální ohlášení a směrování volání)
  • integrovaný instant messaging
  • IP DECT Cordless
  • WLAN síť s připojením až pro 10 access pointů
  • podpora duálních telefonů (WLAN/GSM)
  • konferenční služby
  • integrovaná hlasová pošta
  • Linux – operační systém
  • QoS pro vysokou úroveň kvality hlasu
  • podpora IP protokolů SIP (klient i provozovatel Internetové telefonie) a CorNet IP
  • LAN přepínač, DSL router, VPN router, VPN klient
  • otevřené rozhraní s http protokolem
  • telefony a klienti (OpenStage HFA, optiPoint 410/420, WL2 professional, optiClient 130, OpenScap Personal Edition, optiPoint 150S, analogové telefony)
  • systémový nebo SIP soft klient openScape Personal edition s podporou videokonferencí

OpenScape Office LX

OpenScape Office LX je řešení sjednocené komunikace na bázi serveru, které lze provozovat na serveru Linux nezávisle na serverové platformě. OpenScape Office MX nebo HiPath 3000 lze používat jako bránu k veřejné lince. S virtualizací VMware vSphere mohou zákazníci OpenScape Office LX šetřit náklady a čas i dodatečně zvyšovat odolnost svého komunikačního řešení.

Vlastnosti
  • Snížení počtu fyzických serverových parků
  • Reorganizace z důvodu rostoucí hierarchie serverů
  • Potřeba centralizované správy následkem velkého množství aplikací
  • Vyšší spolehlivost
  • Komfortní zálohování a obnovení dat
  • Škálovatelnost
  • Schopnost monitorování
  • Opětné použití starších operačních systémů ve virtuálním prostředí
  • Ekologické výhody (jeden server spotřebuje méně energie)
  • Zkrácené servisní doby

OpenScape Office HX

OpenScape Office HX je řešení sjednocené komunikace na bázi serveru pro HiPath 3000. HiPath 3000 podporuje libovolnou kombinaci TDM, analogových a IP telefonů, PC klientů a bezšňůrových telefonů a nabízí výkonnou hlasovou komunikaci. OpenScape Office HX lze stejně jako OpenScape Office LX provozovat ve virtuálním prostředí VMware. Toto řešení rovněž nabízí výše uvedené výhody.

Integrované aplikace

  • myPortal – komunikační portál uživatelů
  • myPortal for Outlook – integrace komunikačního portálu do MS Outlook
  • myAttendant – komunikační portál spojovatelského pracoviště
  • myAgent – operátor Call Centra 
  • myStatistics – vyhodnocení charakteristik provozu Call Centra
  • Fixed Mobile Convenience (Mobility Entry – jednotné využití pevných i mobilních sítí, WLAN, sdílení pracovišť)
  • webová aplikace pro správu systému
  • AccountiX – tarifikační programy


Web aplikace myPortal


 

Výhody

  • podpora otevřených protokolů
  • čistě IP řešení na základě OS Linux
  • sjednocená komunikace s integrovanou prezence
  • propojení s MS Exchange a podnikovými adresáři
  • podpora duálních telefonů (GSM/WLAN)
  • konferenční služby
  • podpora vzdálených účastníků – Mobility Entry, služba jednoho čísla
  • jednoduchá instalace a správa systému
  • úspora nákladů na volání využitím Internetové telefonie

 

V této sekci:

Napište nám

Budeme rádi, pošlete-li nám nejen Vaše dotazy, poptávky,  ale také náměty na zlepšení naší práce na info@telconnect.cz